Το Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο

Το Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο δημιουργήθηκε και λειτουργεί για να συμβάλει στην υιοθέτηση των σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων και πρακτικών στον καινούργιο χαρακτήρα που διαμορφώνει η Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ελλάδα.

Επιστήμη και Τεχνολογία εξελίσσονται τόσο γρήγορα όσο, ίσως, ποτέ άλλοτε στην ιστορία της Επιστήμης. Έχουμε ν’ αντιμετωπίσουμε μεγάλες προκλήσεις, όπως η κλιματική κρίση, η επιτακτική ανάγκη να βρούμε διαφορετικούς τρόπους να παράγουμε ενέργεια, καινούργιους τρόπους ν’ αυξήσουμε την γεωργική παραγωγή σ’ ένα ολοένα πιο επιβαρυμένο περιβάλλον. Αλλά, ταυτόχρονα, έχουμε ν’ ανοίξουμε καινούργιους ορίζοντες, να εξερευνήσουμε αινούργια εδάφη, κάνοντας, διαρκώς, τον κόσμο μεγαλύτερο.


Απέναντι σ’ αυτές τις προκλήσεις, τα μεγάλα προβλήματα, αλλά και τα καινούργια, μεγάλα οράματα, η Επιστήμη μας δείχνει τον τρόπο, μέσα από καινούργιες, μεγάλες ιδέες που αλλάζουν τον κόσμο και ξαναδημιουργούν τα πράγματα, διαφορετικά απ’ ότι τα ξέραμε.


Στο Εργαστήριο, πλέον, παράγουμε συνθετικό κρέας από φυτικές πρώτες ύλες. Δείτε το σχετικό άρθρο στην ιστοσελίδα μας. Έχουμε βρει μεθόδους και μηχανισμούς για ν’ αφαιρούμε CO και CO από τον αέρα και το νερό.
Αντικαθιστούμε την κηροζίνη μ’ ένα καινούργιο, πράσινο καύσιμο. Το υδρογόνο είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση. Στα Εργαστήρια του Lawrence Livermore National Research Institute έχουν κάνει τα πρώτα πειράματα παραγωγής ενέργειας από nuclear fusion, δίνοντας βάση στο όραμα πως κάποτε στο μέλλον, θα μπορούμε να παράγουμε ανεξάντλητη καθαρή ενέργεια από πυρηνική σύντηξη.


Στο Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθηση του Γεωπονικού Πανεπιστημίου, πιστεύουμε πως η Ανώτατη Εκπαίδευση πρέπει και μπορεί να είναι το ίδιο δημιουργική, ζωντανή, συναρπαστική όπως και η Επιστήμη. Ο ρόλος μας στην Σχολή, μέσα από ιδέες, δράσεις και πρωτοβουλίες να υποστηρίξουμε την μετάβαση στον καινούργιο τρόπο της Διδασκαλίας και Εκπαίδευσης στην Γεωπονική, στην βάση της καινούργιας τεχνολογίας και των σύγχρονων εκπαιδευτικών αντιλήψεων και μεθόδων, στο καινούργιο πρότυπο που διαμορφώνεται στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Κοινοποίηση: